ful

Känner inte för att gå till skolan imorgon. Jag känner mig bara för ful för att visa mig bland folk. Inte misslyckad, dum i huvudet eller a waste of space bara så otroligt äcklande ful. Nu ska jag gå och duscha och hoppas på att fulheten rinner av mig ner i avloppet. (fat chance, jag vet.) Man kan också hoppas på att det kommer en fulalf, alltså en alf besatt av fulhet, och snor all min fulhet när jag sover. (lika troligt) Men om jag mot förmodan skulle vakna upp imorgon och känna mig lika ful som nu så tror jag seriöst jag går till skolan med papperspåse på huvudet. Med ögonhål såklart, annars kan man ju gå in i någon.

Kommentarer
Tea Dahlström ❄ säger:

klara, du är en sin himla fin person både på utsidan och insidan ❤ ditt hår är så himla fint, perfekt längd, tjocklek och naturligt blont, dina ögon är perfekt formade och dina långa ögonfransar framhäver dina ögon så himla fint. ditt leende och skratt är så himla gulligt och sprider sig till alla runt omkring dig ❤ du har en jätte fin kropp med himla snygga former (och det vet jag för vi var simlärare tillsammans). tro inget annat, du är så himla go klara, allt jag skrivit kommer direkt ifrån hjärtat och jag menar vartenda ord ❤ kram jag älskar dig ❤

2014-01-21 | 17:34:47
Bloggadress: http://teadahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback