friluftsgudstjänst

Hejsvejs
Idag har jag åkt skoter upp till Skidstugan där det var gudstjänst. Det var underbart! Fint väder, snabb skoter, sköna kläder, gott fika, goa människor. Ikväll blir det bio med gudmor, Jack Ryan någonting tror jag. Haha, har ingen koll men det är mysigt med bio så :)
Och så måste jag bara göra en shoutout till de fantastiska människor som snapar, smsar, kommenterar, ringer eller på något annat sätt hör av sig. T A C K ! Tack för att ni varje dag lägger ner några minuter på just mig. Det kanske inte verkar som mycket, men det betyder världen att ni kommer ihåg att jag finns.

Kommentarer
Sara säger:

vi måste åka skoooooter snart!!!

2014-02-03 | 14:20:12
Bloggadress: http://photomemories.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback