copperhill

Bloggar just nu från mobilen, vet inte ens om det funkat. Jag är på Copperhill för tillfället, min familj bor här över natten. Vi har käkat finmiddag, badat och för-firat mamma som fyller år imorgon. Bästa presenten enligt mig är ju lätt hotellfrukosten.

Men fast jag är på Åres kanske lyxigaste hotell, maten var hur god som helst och utsikten är sådär otroligt klyschigt vacker så gör det ingen som helst skillnad. Jag mår fortfarande skit och tankarna fortsätter äta inuti skallen. Och det är nog det som tar mest, att hur dåligt jag än mår, vad som än händer med mig, så kommer världen gå vidare och jorden kommer fortfarande snurra. Det är så många typiska tonårstankar på liv och död och vem är jag? Men jag har på något vis fastnat och glidit djupare ner som i en nedåtgående spiral. Det är där jag är nu. Jag är fast.

Kommentarer
Emma Eriksson säger:

Jag vill på alla sätt hjälpa dig upp, Klara ❤

2013-09-27 | 12:44:10
Bloggadress: http://daydream.webblogg.se
Josefin Norlén säger:

älskade vän ❤

2013-10-05 | 19:26:59
Bloggadress: http://josefinanna.blogg.se
Tea Dahlström ▲ säger:

everything is going to be okey in the end.
if it's not okey, it's not the end ❤.
-
kämpa klara, sluta fastna i nuet för det kommer inte alltid att vara såhär även fast det känns så just nu och du känner bara för att lägga ner allt. GÖR INTE DET.
du måste kämpa dig igenom dethär för att ta dig ur det, det finns ingen annan väg än igenom ❤. älskar dig klara du är så himla fin.

2013-10-10 | 16:59:35
Bloggadress: http://teadahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback