edsåsdalen

Nu har jag inte skrivit på ett tag, ifall ni inte märkte. Har faktiskt haft fullt upp och haft lite *dundunduuun* roligt. I tisdags så for jag till Järpen på kvällen och var med på Credo efter åttahundrasjuttiosju evigheter. Det var så mysigt, även om jag var sjukt nervös innan, så fick kvällen ett jättebra slut. Åkte hem, var sjukt stolt över mig själv att jag äntligen vågat åka dit och återförenats med härliga vänner.
Sen igår kväll var jag ledare åt mina små scouts, dom är ju bara för söta! Snackade zombies och fick träffa en liten simmkompis som jag hade när jag sommarjobbade på simmskolan. Kom också fram till att renar är enhörningar. En häst med horn är en enhörning. Tänk vad man lär sig av små barn.
Idag har jag och mamma gått konststigen uppe i Edsåsdalen och kollat på alla finurliga konstverk. Det var jätte fint väder och det var skönt att komma ut. Fast det är skönare att vara hemma igen. Det är nog mest därför jag går ut om dagarna, för det är så himla skönt att komma hem igen.
 

Kommentarer
Tea Dahlström ▲ säger:

åh va kuliga saker du har gjort :D stark du är klara! :) vem träffade du av simmungarna???? du vet han den sötaste, hans mamma är typ lärare på skolan! hahaha :)

2013-10-10 | 17:08:46
Bloggadress: http://teadahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback