sakta men säkert

Hejsan svejsan.
Tänkte bara skriva en liten snutt. Jag mår helt okej för tillfället, i alla fall fysiskt. Det känns som att det går framåt med höften, såret läker och snart behöver jag inte ta blodförtunnande sprutorna längre. Men ärligt talat så går det sjuuukt långsamt.
Igår var jag på Tant Annas och träffade några kompisar, bland annat Louise som jag inte sett på en evighet! Vi pratade och flummade på och det var en lyckad kväll. Idag har jag varit på gudstjänst om ekumenik. Det var faktiskt (ja, jag trodde det skulle bli ganska tråkigt) jätte intressant och jag är så glad för att vi har en sån mysig kristen församling här där jag bor. Fin lovsång och go gemenskap. Nej, kan bara beskriva det som väldigt väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback