bakslag

Skulle skriva ett inlägg om hur jag tänkte ta mig igenom den här kvällen och ladda upp några peppande låtar men det funkade inte, precis som allt annat.
Åååh, jag fattar inte, det är verkligen inte läge men ändå händer det. Jag vill så gärna men det går inte med såhär mycket motgångar. Och om ni inte har förstått det så har det ju hänt mer än krångel med bloggen. Små saker blir för mycket, allt blir för mycket. Jag som äntligen hade börjat försöka igen, tro och hoppas på att det kanske men bara kanske kunde bli bättre. Har jag fel? Är det därför jag känner såhär? Jag vet inte, blir så förvirrad och allting blir ännu svårare när hela huvudet snurrar.
 
Jag försöker flyga men när jag hoppar från kanten lossnar alla fjädrar och vingarna försvinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback