mellandagsshopping

Idag har jag varit i stan och spanat in mellandagsrean. Uppgift nummer ett var att styla upp min käre broder eftersom han har växt galet mycket, och jag tycker vi lyckades ganska bra med 14 nya tröjor och fem par byxor. Hittade själv ett par blåa manchesterbyxor och äntligen en jeansskjorta i bra modell och bra pris. Monki levererar!
Dock var det ganska överambiöst att köra hel dag på stan första dagen efter åtta veckor på kryckor. Hade en krycka att stödja mig på men smärtan kom ikapp ändå. Det värker seriöst i varenda muskel :) YOLOOOO

Kommentarer
Moa säger:

åå, jag var också i stan i fredags ;)

2013-12-29 | 12:02:36
Bloggadress: http://woa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback